11 Kasım 2014 Salı

Kore'de Yaşam-1

Herkese yeniden merhabalar,
Kore'de yaşam nasıl? Koreliler neden zenginler? gibi sorular duydum.
Öncelikle her Korelinin zengin olmadığını söylemekle başlayayım.
her ülke gibi onların da fakir insanları var tabii.
Ganghamun
Ama baktığınızda Güney Kore, yaşam standartları oldukça yüksek, dünyanın en büyük 13. ekonomisine sahip gelişmiş bir ülke. Tabii ki bu kolay olmuyor.
Kore'de çalışmazsanız hayatta kalamazsınız durumu söz konusu. Öğrenciler okuldan arta kalan zamanlarda part-time(yarı zamanlı) işlerde çalışıyor, şirketlerde çalışanlar da çoğu zamanını işte geçiriyor.
Mesela ben Korelilerin çalışkanlıklarından çok etkilenmiştim. Bu yüzden Kore'deyken hayatımı ne kadar boş geçirdiğimi fark edip döner dönmez hemen part-time işe başladım.
Türkiye'de hem okuyup hem çalışmak 'paraya ihtiyacı var galiba' şeklinde algılandığı için çokça "aferin aile bütçesine katkıda bulunuyorsun, akıllı kız hehe" gibi moral vermelerle karşılaştım. Halbuki ben kaybedecek bir dakikanın bile olmadığını Kore'deki yaşamı gördükten sonra anladım. İnsanlar akşam dokuzda işten çıkıp arkadaşlarıyla buluşup gece ikide-üçte uyuyup beş saat uykuyla yetinip hayatlarına devam ediyorlardı. Bense öğlene kadar uyuyup, bir saat okula gidip sonra gezip dolanıp orada burada zaman öldürüyordum. İşe başladıktan sonra disipline oldum. İki senedir de bu şekilde devam ediyorum. Her neyse beni geçelim.
Gangnam
Biz de çok çalışıyoruz? Neden zengin değiliz? diyor olabilirsiniz. İşte bizden farkları burada ortaya çıkıyor. Kore'de çok çalışan insanın çok para kazanması durumu söz konusu. Gerçekten işinizin hakkını veriyorsanız çok güzel paralar kazanıyorsunuz. Ne iş yaparsanız yapın, çalışan her insan hakkını mutlaka alıyor.
Gelelim fasulyenin faydalarına. "Oley o zaman Kore'de yaşayacağım!" Arkadaşlar bir dost olarak acı söyleyeceğim, yabancılara iş vermeyi tercih etmiyorlar. Bildiğiniz gibi Güney Kore yüz ölçümü olarak çok büyük bir ülke değil. Ve nüfusu da topraklarına göre fazla. Bu nedenle genelde kendi vatandaşlarına iş veriyorlar. Hele ki Samsung gibi Hyundai(bunun okunuşu hundayi değil hyonde) gibi şirketlerde çalışmak istiyorsanız smart,intelligent,skillful,presentable ve successful olmanız, en azından bu yazdıklarımı anlamanız gerekiyor.
Giderim Türkçe öğretmeni olurum derseniz, şansınız olabilir. Yine de çok fazla rakibinizin olduğunu unutmayın. Ayrıca Kore yerleşik yabancı da istemiyor. Turist olmanız onlar için daha makbul. Çünkü sığılmıyor ülkeye arkadaşlar. İstanbul'un Metrobüs'ü, İzmir'in İzban'ına çevirmeyelim caanım ülkeyi J

Velhasıl, amiyane tabirle 'adamlar çalışıyor' arkadaşlar. O yüzden de zenginler. Çok zenginler. Bu hızlı dönen çarka girmeyi başaramamış insanlar da hala köylerde geleneksel yaşamlarına devam ediyorlar. Kimine göre fakir ve sefil kimine göreyse doğal ve huzurlu bir yaşam sürüyorlar.


78 yorum:

  1. İrem abla korede yasamak zor mu ? Çünkü üniversiteyi seul de okumak istiyorum ve kimin dediğine inanacagımı bilemedim çok zor oldugunu söylüyorlar sence yemek olsun iş olsun orda yasamak zor mu ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,
      Şimdi ben yıllarca kalmadım Kore'de. Ama yakında epeyce bir süre oradayım. Gözlemlerime göre şunu söyleyebilirim ki kişiye göre değişiyor.
      İstanbul'da yaşamak gibi düşün biraz. Kore, çok ağır kapitalist bir ülke. Çok para kazanmazsan güzel bir yaşamın olmaz. Para için de çok çalışman lazım tabii ki. İntihar oranı en yüksek ülke Kore. Çünkü insanlar çalışma şartlarına dayanamıyorlar.
      Bunun dışında eğlence sektörü çok gelişmiş. İnsanları stresten arındırmak gerekiyor sonuçta. Yemek olarak yine senin damak lezzetine kalmış bir şey. Alışırsan seversin elbette. İş bulmak zaten yabancılar için zor, dediğim gibi çok tercih etmiyorlar.

      Şunu belirteyim ki Kore'den kaçmak isteyen çok fazla Koreli var. Biraz daha rahat yaşamak için bunu istiyorlar. Ama bence Kore'nin yaşam standartları çok yüksek. Senin nasıl biri olduğunla alakalı sevip sevmemen. Az çalışayım rahat olayım ama az gelişmiş bir ülkede yaşayayım dersen tercihin Kore olmamalı. Kore'yi seçiyorsan da yarışa hazır olmalısın :)

      Sil
  2. Kore'de estetik fiyatları ne kadar? Ayrıca yabancı öğrencilere kafelerde çalışmak için part-time yani iş verirler mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estetik fiyatları ile ilgili bir bilgim yok ama Türkiye'den biraz daha ucuz olduğunu duymuştum. Yine de paramızın değeri düşük olduğu için bize pahalı gelebilir.
      Kafelerde kaçak olarak çalışabilir misiniz bilmiyorum ama sigortalı(resmi) çalışacaksanız işyerinizden yazı palan alıp pasaportunuzla göçmen ofisine başvurmanız gerekiyor. ayrıca bir seneden fazla çalışamıyorsunuz gibi belli kuralları var. Çok kolay olmasa gerek. Birde tabii çok iyi Korece lazım. Yabancı çalışan tercih etmiyorlar, ben hiç görmedim.

      Sil
  3. Selam bende güney kore aşığı birgencim.sizden dil desteği almak aynı zamanda tanışmak isterim.ilgin için şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Fatih,
      Dil desteği almak için bir kursa yazılmanı tavsiye ederim, internet üzerinden bunu başarabileceğimizi sanmıyorum.
      Ayrıca evde çalışmak istersen Korece'ye başlangıç için güzel bloglar var. Google'da aratırsan bulabilirsin :)
      İyi günler.

      Sil
    2. Selam bu başlangıç için dediğiniz birkaç blog linki atabilir misiniz? :)

      Sil
    3. Ben bu blogtan yararlanmıştım http://koreceogrenelim.blogspot.com.tr/

      Sil
  4. Hyonde'de çalışma durumu olabilir sanırım *.* orada ev kiraları ne durumda acaba? Korece dili türkçe ile aynı dil ailesinde biraz daha kolay olabilir mi? herhalde kişilere bağlı dediğiniz gibi ama bilen biri oldugunuz için görüşleriniz nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korece'yi öğrenmek bizim için kolay. Ama seviye yükseldikçe zorlaşan bir dil. yani günlük konuşmayı altı aylık kurs alan herkes yapıyor ama iş için esaslı bir Korece bilmek gerekli.
      Ev kiraları çok yüksek ne yazık ki. Başka bir yazımda bundan bahsetmiştim. Seoul'de kiralayacaksanız epey bir miktar gerekli olacaktır.

      Sil
    2. Bu sıkıntı olur : (
      Dil o kadar dert değil de ev için bir miktar para biriktirmeden kalkışmamak gerekiyor sanırım

      Sil
  5. Siz ne amaçla korede bulunuyosunuz is okul tatil ?

    YanıtlaSil
  6. Siz ne amaçla korede bulunuyosunuz is okul tatil ?

    YanıtlaSil
  7. Siz ne amaçla korede bulunuyosunuz is okul tatil ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce seyahat etmiştim, şimdi ise eğitim amacıyla buradayım.

      Sil
  8. bulunacağım, iş için olacak eğitimde oraya gidince duruma göre şekillenir büyük ihtimalle.

    YanıtlaSil
  9. İrem abla ben baş örtülüyüm peki benim is bulmam dahada zorlaşiyomu? Korede islami dinine bakiş acisi cok az rica etsem cevaplarmisin.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Selam irem hanim ben seul e 1 haftalik tatil için gidecem. Günlük ev kiralama yi düşünülüyorum tavsiyeniz nedir.

    YanıtlaSil
  12. Başı kapalı insanlara korede nasıl davranıyorlar? Lütfen cevap verin 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basi kapali insan cok yok burda ama islam dinini cok kotu goster mis ler on yargilari cok faz la mama her hangi bir sikinti cikar miyor lar

      Sil
    2. Basi kapali insan cok yok burda ama islam dinini cok kotu goster mis ler on yargilari cok faz la mama her hangi bir sikinti cikar miyor lar

      Sil
  13. Başı kapalı insanlara korede nasıl davranıyorlar? Lütfen cevap verin 🙏

    YanıtlaSil
  14. Merhaba bastan beliertmek isterim icimde bi art niyet yok yalnis an lama beni o ulkede hersey çok guzelmis benim ilgimi ceken sey ordaki yasam tarziydi ayni zamanda bir erkegim ve bayanlari ilgi alanim oldu. Mukemmel bi yasam icin Elbette cok calismak gerekiyor ama bu kadar korkutmamak gerekli bence Yani insan bir seyi severe yaparsa Asla sıkılmaz öyle degilmi ben 18 yasindayim elektrk yuksek gerilim okuyorum araba ordaki Piyasada bu bolumun iscisi araniyormu merak ettim bilginiz var ise soylerseniz minnettar kalirim ayni zamanda arabalara cok fazla ilgim var ordada Oto uzerine is olanagi oldugu soyleniyor ovmek gibi olmasın 6 yasindan beri direksiyon dayim Yani uni yi auto uzerine yapsam 1 2 yil icersinde cok iyi yerlere gelebilcegime inaniyorum cok konustum ama 3 Saat hevesle bir arastirma yaptiktan sonra bunlari paylasmak huzur veriyor

    YanıtlaSil
  15. Telefon arizali oldugu icin duzgun yazamadim kusura bakmayin

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar umarım bir cevap verirsiniz çünkü bu cevaba çok ihtiyacım var :)
    Üniversite öğrencisiyim ve bu yaz yurtdışı stajı yapacağım. Seçim şansım var ve ben bir numaraya Güney Kore yazdım ancak vejetaryenim. ne kadar zorluk yaşarım. sizce tercihimi değiştirecek kadar beni etkiler mi? şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiyecek konusunda. Sikinti cok yasamaz sin. Paran varsa herseyi bulabilirsin

      Sil
    2. Yiyecek konusunda. Sikinti cok yasamaz sin. Paran varsa herseyi bulabilirsin

      Sil
  17. Samil abinin yazdıkları beni bi miktar korkuttu . Kore de yaşamayı istiyorum ama bundan sonra sadece tatil yeri olarak kalabilir aklımda :D . Samil abi öldürdün şuan beni hayalimi kararttın ama saol bilgi için canım Türkiyem

    YanıtlaSil
  18. Samil abinin yazdıkları beni bi miktar korkuttu . Kore de yaşamayı istiyorum ama bundan sonra sadece tatil yeri olarak kalabilir aklımda :D . Samil abi öldürdün şuan beni hayalimi kararttın ama saol bilgi için canım Türkiyem

    YanıtlaSil
  19. bende korede dil eğitimi almak istiyorum.ailecekte yerleşmeyi düşünüyoruz.bu husuta yardımcı oabilecek varsa bana ulaşırsa sevinirim. damlaleblebici@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. bende korede dil eğitimi almak istiyorum.ailecekte yerleşmeyi düşünüyoruz.bu husuta yardımcı oabilecek varsa bana ulaşırsa sevinirim. damlaleblebici@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Ben 4 aydir korece egitimi aliyorum. Saglik meslek Lisesi 2. Sinif ogrencisiyim. 2 yil icinde korecemi kusursuzlastirmak istiyorum. Okul not ortalamam 80'in ustunde. Burs sinavlarina girmeyi dusunuyorum. Sorun su ki ingilizcem hic yeterli degil. Duyduguma gore hemsirelik okullari ingilizceymis orda ingilizce hazirlik okumam yeter mi yoksa universiteye girmeden mi ingilizcemin iyi olmasi lazim? Bir de universite bolumleri icin ayri sinavlar gerekiyor mu? Mesela seoul national university'de hemsirelik bolumu var. Bu bolumu okumak icin topic sinavinda 4 ustu ve okul ortalamam 80 ustu olmasi yeterli mi ? Aslinda tek merak ettigim ingilizcenin ne derece olmasi 😧

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore dil eğitimini acaba Nerede alıyorsun bende almak istiyorum da

      Sil
    2. Kore dil eğitimini acaba Nerede alıyorsun bende almak istiyorum da

      Sil
  22. Kore'de başörtüsü nasıl karşılanıyor? Hangi iş alanlarında orada çalışma imkanı bulabiliriz. Bilen yazsın lütfen

    YanıtlaSil
  23. Kore'de başörtüsü nasıl karşılanıyor? Hangi iş alanlarında orada çalışma imkanı bulabiliriz. Bilen yazsın lütfen

    YanıtlaSil
  24. Iremhanım bu anlattiklariniza demokratik özür medeniyetlerde NEO-LIBERALIZM diyorlar. Neo-liberalizm yasam seklide INSANIN sömüren bir yapiya sahiptir. Ondan sonra sizin gibiler kalkip Kore söyle iyi böyle iyi, rada displini ögrendim, calismayi ögrendim gibi sacmaliklari buraya yaziyor. Kendinizi Neo-Liberalizmin kölesi yapmayin. Gönüllü kölelik yapmak istiyorsaniz KORE yi gidip göremekte yarar var.

    YanıtlaSil
  25. Iremhanım bu anlattiklariniza demokratik özür medeniyetlerde NEO-LIBERALIZM diyorlar. Neo-liberalizm yasam seklide INSANIN sömüren bir yapiya sahiptir. Ondan sonra sizin gibiler kalkip Kore söyle iyi böyle iyi, rada displini ögrendim, calismayi ögrendim gibi sacmaliklari buraya yaziyor. Kendinizi Neo-Liberalizmin kölesi yapmayin. Gönüllü kölelik yapmak istiyorsaniz KORE yi gidip göremekte yarar var.

    YanıtlaSil
  26. Ben neler döndüğünün farkındayım, Kore'nin ne kadar kapitalist bir ülke olduğunu da görüyorum ama bu sistemde zincir dışında kalırsanız aç kalıyorsunuz. Ben ormana yerleşip domates yetiştirecek bir yapıya da sahip değilim karakter açısından. Ayrıca kendini fiziki veya bilgi açısından geliştirmenin bir zararı yok. + Kore'de yaşıyorum şu an.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem hanım ben ne yabancı dil istiyorum ne de sosyal aktivite bana sadece iş lazım. Madem gönüllerde koreyi çok iyi bilen biri olarak yer aldın o zaman bana da bi yol aç ya da göster.

      Sil
    2. Kullanıcı adıyla yorum paylaşmadım internette sorum var galiba. Eğer gerçekten bi yardımın olmasını istiyosan ulaşmanı Rica ederim ünal dalar

      Sil
    3. Kullanıcı adıyla yorum paylaşmadım internette sorum var galiba. Eğer gerçekten bi yardımın olmasını istiyosan ulaşmanı Rica ederim ünal dalar

      Sil
    4. İrem hanım ben ne yabancı dil istiyorum ne de sosyal aktivite bana sadece iş lazım. Madem gönüllerde koreyi çok iyi bilen biri olarak yer aldın o zaman bana da bi yol aç ya da göster.

      Sil
    5. Slm ben M agazinci basın mensubuyum.mail adresinizi veya facebook takı bağlantı bizi yazarsanız sevinirim bu arada balcovadanim ama istanbuldayim tesekkurler

      Sil
    6. Slm ben M agazinci basın mensubuyum.mail adresinizi veya facebook takı bağlantı bizi yazarsanız sevinirim bu arada balcovadanim ama istanbuldayim tesekkurler

      Sil
  27. meraba irem hanım koreye gitmeden önce korece bilmemiz şartmı acaba ingilizceyide iyi bilmiyorsak öncelikle ne yapmamız lazım paylaşımlar ve soru sormamız için yani bir nevi yardımınız için sağolun

    YanıtlaSil
  28. güney kore deki yaşlıların durumu nasıl onlara uygulanan bakım politikası,huzur evleri,devletin ve özel sektörün yaptıkları neler?

    YanıtlaSil
  29. İrem abla meraba.bloğunu bi kaç gün önce takip etmeye başladım ve çok çok güzel.bn lise 2.sınıf öğrencisiyim ben büyüdüğümde güney koreye tatil için gitmek istiyorum.bunun için korece bilmelimiyim ya da ingilizce yeterli olurmu..yeterli olursa ne düzeyde ingilizce bilmem gerekli.oraya gidebilmem için tm olarak ne kadar bütçe ayırmalıyım mesala 2 haftalık bi tatil için !esala banabi rakam söylermisin ..😺😺bide bn kapalıyım acaba bu insanların kapalılara bakış açıları nasıl..son olarak oranın üniversite ortamını çok merak ediyorum..biliyorum çok soru sordum ama bilen birinden öğrenmek istiyorum..şimdiden çok saol irem abla😊😊☺☺☺

    YanıtlaSil
  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. Merhaba . Ben bisey sormak istiyorum. Kore de egitim icin bulunuyosunuz sanirim. Bende kac senedir bunu istiyorum. Ama nasil yapicam inanin bilmiyorum. Nasil bir egitim alabilirim orada? Yardimci olur musunz. Inanin orada yasamak bana huzur verir.. tesekkurler

    YanıtlaSil
  33. İrem abla koreye hayranım. Bunun için koreyle ilgili çok yorum okuyorum. İki ay evel korece ögrenmeye başladım. Bana gore iyi ama sanki biraz yetersiz geliyor. Bir kaç onerecegin site var mı ? (Yappudda dışında)

    YanıtlaSil
  34. güney korede yaşadınız mı yoksa yaşıyor musunuz şuan

    YanıtlaSil
  35. Irem abla korece ve ingilizce ogrensek is imkanimiz olurmu

    YanıtlaSil
  36. Merhaba irem hanim benim 20 yillik Koreli arkadaşım var türkiyede ortak Şirketimiz vardı kapattik koreye döndü şimdi jeju adasında Türk restoranı açıyor ve beni yardım için çağırıyor yorumlara bakıyorum kore baya zor bi ülke ve bende hiç yabancı dil yok arapca hariç kafam çok karışık gidip gitmeme konusunda Türk yemeklerini seviyorlarmi is yaparmi gittiğime degermi bilmiyorum yorumlarınız benim için çok kıymetli cevap verirseniz çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  37. Merhaba irem hanim benim 20 yillik Koreli arkadaşım var türkiyede ortak Şirketimiz vardı kapattik koreye döndü şimdi jeju adasında Türk restoranı açıyor ve beni yardım için çağırıyor yorumlara bakıyorum kore baya zor bi ülke ve bende hiç yabancı dil yok arapca hariç kafam çok karışık gidip gitmeme konusunda Türk yemeklerini seviyorlarmi is yaparmi gittiğime degermi bilmiyorum yorumlarınız benim için çok kıymetli cevap verirseniz çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  38. Merhaba. Ben otomotiv mühendisliği okuyorum ve ilerde Korede çalışmak istiyorum. Otomotiv sektörüyle ilgili bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
  39. Vai jūs meklējat biznesa aizdevums? personas aizdevums, mājas aizdevums, auto aizdevums, students aizdevums, parādu konsolidācijai aizdevums, nenodrošinātu aizdevumu, riska kapitāls utt .. Vai tu esi bijis atteikts aizdevumu banka vai finanšu iestāde par jebkuru iemeslu dēļ. Mēs esam privāto aizdevēju, aizdevumus uzņēmumiem un privātpersonām ar zemu un pieejamu procentu likmi 2% procentu likmi. Ja ir interese? Sazinieties ar mums šodien pie (fredrickpetersonloan@gmail.com) un saņemt savu aizdevumu šodien
    Sveicieni,
    Fredrick Peterson investīcijas Team

    YanıtlaSil
  40. Sevgili Beyefendi / Hanımefendi,
      Şu anda% 3 gibi düşük bir faiz oranıyla siz değerli müşterilerimize Noel kredi veriyoruz. oxford_loanfinances@hotmail.com : bizim e-posta yoluyla şimdi uygula

    YanıtlaSil
  41. geri 3 yıl boyunca bir kredi ihtiyacı vardı ben bazı borç veren en Güney Afrika'da tarafından $ 14,500.00 üzerinden scammed Ama bu Tanrı korkusu adamdan uygulandığında Bay James Ben kredileri çağrıldığında hepinize selamlar ben abd den Bayan Luz duyuyorum onun şirket de e-posta gibi güvenli ve hızlı e-posta ile irtibata i size bildirecektir aldatmaca faaliyetlerinin herhangi iz bırakmadan ihtiyacı olan $ 150.000,00 kredi miktarı ile bana yardım: jamesben614@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  44. Dikkat, dikkat, dikkat !!
    Tanrıya güveniyoruz.
    Bir krediye ihtiyacınız varsa
    Müslüman topluluğuna hoşgeldiniz (islamî kredi hazinesi)
    Genel halkın talep ettiği fonların ve finansal kaynakların yüksek taleplerini karşılamak için güvence altına alınmış ve güvence altına alınmış her türlü krediyi sunuyoruz. Aşağıdaki kredinin% 2 faiz oranı ile 20 yıllık bir geri ödeme periyodu aşamaz.

    Herhangi bir nedenden ötürü bir kredi veya finansmana ihtiyacınız mı var? Örneğin:

    > Kişisel Krediler, İş Geliştirme,
    > Iş, eğitim,
    > Borç Konsolidasyonu,
    > Mali yardım
    Sağlık kredisi e.t.c.

    Bugün e-posta ile bize ulaşın: islamicloantreasure@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. verdiğin linke şöyle bir göz gezdirdim (korece öğrenme ile alakalı) kişisel kanaatim koreceyi sökmek için teknik resimin baya iyi olması lazım :)

    YanıtlaSil
  46. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of S$250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of S$250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BORROWERS APPLICATION DETAILS


    1. Name Of Applicant in Full:……..
    2. Telephone Numbers:……….
    3. Address and Location:…….
    4. Amount in request………..
    5. Repayment Period:………..
    6. Purpose Of Loan………….
    7. country…………………
    8. phone…………………..
    9. occupation………………
    10.age/sex…………………
    11.Monthly Income…………..
    12.Email……………..

    Regards.
    Managements
    Email Kindly Contact: urgentloan22@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Meraba bn lise uc dil öğrencisiyim. Ve hayalim hep korede yaşamaktı. Bunun için korede eğitim almak istiyorum. Fakat türkiyede dil bolumu mezunlari sadece inglzce ogrtmnligi vs vs seylerle ilgilnebiliyor ve bn ogretmnligi grcekten seviyorum. Eger koreye gidersem ogretmenlik ypma şansimvar mi? Hangi universteler iyi? Bu konuda napmam gerekiyor grcekten kafam cok karisik okul ve okul disi cevremde yurtdisiyla alakalibisi bilen pek yoknettende aratirma yapinca kfamda dha coksoru isaretleri o!uyor. Lutfen bnmle en kisa zmnda iletişime gecebilir misin ablacim tesekkurler. Ozlemtezcan55@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. Güney korede çalışan maaşları az mı çok mu yani ?

    YanıtlaSil
  49. *% 3 faizli kredi oranı sunar
    * Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
    * Para garantisi

    İyi kredi puanıyla, Credit Financier Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

    İletişim Adresi:
    Doğrudan posta
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. Merhaba!

    Mali yardıma mı ihtiyacınız var? Parayı takip edin ve hemen her türlü krediyi elde edin!

    1,000 TL'den 10,000,000,00 TL'ye
    * Amaç *% 3 faiz oranı
    * Seçim 1-20 yıl arasında öderler.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bize yoluyla bizimle iletişime geçin.
    Whatsapp: +15189309882
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    İçtenlikle
    yönetim

    YanıtlaSil
  51. *% 3 faizli kredi oranı sunar
    * Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
    * Para garantisi
    * 1,000 TL'den 100,000,000 TL'ye kadar kredi teklifi

    İyi kredi puanıyla, Credit Financier Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

    İletişim Adresi:
    WhatsApp: +15184181390
    Doğrudan posta:
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Merhaba ben şeyi sormak.istiyorum bilginiz varmı bilmiyorum ama diyelim ki benim burada mesleğin var ornegin doktorun oraya gittiğimde kendi mesleğini yapabliuormuy

    YanıtlaSil
  53. irem abla ben güney kore de yaşamak istiyorum ama bizi kabul etmeyeceklerini söylüyorsun. Yani şimdi bizim kardeş ülkemiz olduğu halde bizim orda yaşamamızı istemiyorlar mı???

    YanıtlaSil
  54. Herkese merhaba, hatice atagül'im bir mukim / vatandaşım. Ben 38 yaşındayım, girişimci / iş kadınıyım. Bir zamanlar proje / işimi finanse etmekte güçlük çekiyordum. Beni şirketinden 500.000 TL değerinde bir kredi almak için bir para havalesi olan Bay Williams Sean'a tanıtan iyi bir arkadaşım olmazsa. Onlarla temasa geçtiğimde, kredilerimin onaylanması için 48 saat sürdü ve kredi koşullarını ve koşullarını belirten tüm yöntemleri gördükten sonra hesabıma geçtim. Kötü krediniz olsa bile hizmet sunmaya devam ediyorlar. Ayrıca İşletme kredisi, Ev kredisi, Kişisel kredi, Araba kredisi, İş kurma kredisi ve İş Genişletmesi gibi her türlü kredi imkânı sunar. Acil bir mali yardıma ihtiyaç duyarsanız bugün onlarla iletişime geçebilirsiniz.

    e-posta yoluyla: creditfinancierhome@gmail.com
    WhatsApp: +15184181390

    Benim için yaptıklarından ötürü onlara nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum, fakat Tanrı Williams Sean'ı güçlü bir şekilde ödüllendirecek.

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  55. *% 3 faizli kredi oranı sunar
    * Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
    * Para için garanti

    İyi kredi puanıyla, Credit Financier Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

    İletişim Adresi:
    Whatsapp: +15184181390
    Doğrudan posta
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. Merhaba,

    Hastalarımız için böbrek satın almak için bir kez daha buradayız ve onları kurtarmak için bir böbrek bağışlamak isteyen herkese iyi miktarda para ödemeyi kabul ettiler ve böylece bağışta bulunmak istiyorsanız veya bir Hayat kurtarmak istiyorsanız, lütfen aşağıda e-posta ile bize yazın.

    Bu sizin için zengin olmanız için bir fırsattır, biz temin ederim ve bizimle% 100 güvenli bir şekilde sizinle güvence altına alıyoruz, herşey yoluna giden böbrek bağışçılarına göre yapılmalıdır.
    Artık boşa harcamayın, lütfen irruaspecialisthospital20@gmail.com adresine bize yazınız.

    Irrua Uzman Eğitim Hastanesi.

    YanıtlaSil